skip to Main Content

Veelgestelde vragen

  • Wanneer je een product wilt bestellen, vult dan het gewenste aantal in bij het betreffende product.
  • Dan klik je op het winkelwagen-icoontje ernaast.
  • Als de winkelwagen is gevuld met alle gewenste producten, kun je de inhoud bestellen. Daartoe klik je op de afbeelding “winkelwagen” rechtsboven op de hoofdpagina. Vervolgens word je stapsgewijs door de bestelprocedure geleid.
  • Je krijgt een automatisch mailtje dat jouw bestelling is geslaagd.
  • Wacht vervolgens op email van ons, we laten jouw weten wat de behandel- en verzendkosten worden. In deze email staat ook ons banrekeningnummer.
  • Nadat wij jouw betaling per bank hebben ontvangen wordt het pakje verzonden.

Ja, dat kan ook.  Uiteraard betaal je dan geen verzendkosten. Stuur voor de zekerheid wel een mail of bel. Zo weet je zeker dat onderdelen ook
daadwerkelijk op voorraad liggen. Kijk op de pagina “Contact ” voor onze openingstijden.

Alle vermelde prijzen zijn exclusief BTW, tenzij nadrukkelijk anders vermeld.  Exclusief BTW betekent dat als je particulier bent, de vermelde prijzen met het actuele Nederlandse BTW-tarief (21%)  verhoogd moeten worden, om het te betalen bedrag inclusief BTW te berekenen. Als je bestelt, wordt dit automatisch in de bestelprocedure uitgerekend. Als je bestelt als buitenlands bedrijf binnen de EU, dan kan tegen 0% BTW (intracommunautair) worden aangekocht, onder voorwaarde van vermelding van uw geldig buitenlandse BTW-nummer en de voorwaarde dat u van de BTW regeling gebruik mag/kunt maken. Dit kunt u zelf in de bestelprocedure aangeven.
 
  • Via Wolterinkshop.nl.  Je kunt dan via “Mijn account” de status van jouw bestelling volgen.
  • Je kunt ook bestellen zonder login, als gast.
  • Wanneer bestellen via de webshop niet lukt, dan per telefoon,  email, bestellen. Uiteraard kun je ons ook tijdens de reguliere openingstijden bezoeken: Grolseweg 17 Beltrum
  • Per email: vermeld daarbij:
               – De gewenste goederen en het aantal (vermeld artikelcodes s.v.p.);
               – Naam en volledig factuuradres;
               – Eventueel afwijkend afleveradres;
               – BTW-nummer (indien van toepassing);
               – Telefoonnummer(s) waarop je overdag bereikbaar bent (!)
               – Eventuele opmerkingen
 

Je kunt  ons dan heel eenvoudig een email sturen met vermelding van het gewenste product.  Vermeld ook het complete aflever- en factuuradres en het telefoonnummer waarop je overdag bereikbaar bent. Wij nemen vervolgens contact op.

De behandel- en verzendkosten zijn afhankelijk van de inhoud van de bestelling. o.a. grootte en gewicht.
Wij berekenen een klein bedrag voor onze handelingskosten.
Normaliter hanteren wij het tarief van Post.nl.
U ontvangt van ons een email met het totaalbedrag van uw order. Nadat u hierop accoor heeft gegeven, wordt de factuur gemaakt.
Bij bijzondere verzendingen hebben wij vooraf contact met u.

Als je een bestelling plaatst via de website, dan  krijg je per e-mail een automatische bevestiging van de bestelling.
Daarom is het erg belangrijk dat je het e-mailadres goed invult.
Deze bevestiging is een automatisch aangemaakt bericht.
Als je geen orderbevestiging ontvangt na je bestelling, dan is je bestelling dus niet goed doorgekomen.
Neem dan even contact met ons op, of probeer het opnieuw.

Bestellingen worden door zo spoedig mogelijk, na betaling uitgeleverd.
Wij begrijpen heel goed dat je zo snel mogelijk je bestelling geleverd wilt hebben.
Bij pakketjes duurt dit meestal slechts één of enkele dagen, uiteraard mits voorradig.
Indien artikelen niet voorradig zijn, of wanneer de planning van de vervoerder het niet anders mogelijk maakt, behouden wij ons het recht voor de wettelijke maximale levertermijn van 30 dagen te hanteren. Alle vermelde verzendkosten gelden dan ook op basis van deze 30 dagen levertermijn. Uiteraard stellen wij je in kennis indien de levertijd langer duurt dan deze verwachte levertermijn.

Kijk op de pagina “Contact” voor de openingstijden. Alleen voor spoedgevallen zijn wij 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.
Bel dus eerst 0544- 48 17 37.
Dan overleggen wij met elkaar.|

Nee, helaas niet. Een aantal goederen (bijvoorbeeld banden en wielen) zijn te groot en /of te zwaar om via Post.nl te verzenden.
Bel in dat geval 0544 – 48 17 37. Wij overleggen dan met u om bijvoorbeeld dit te verzenden via een andere transporteur.
Voor een aantal artikelen geld, dat het verboden is om deze per post te verzenden, bijv. brandbare vloeistoffen. Meer info vindt u hier op de website van Post.nl.

Vragen ?

Bel ons gerust op maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17:00 uur.

Of stuur een email naar: magazijn@wolterinkbeltrum.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Close search
Winkelmand
Back To Top